Tarieven

Natuurlijk is elke ondernemer uniek en daarom is ook zijn of haar boekhouding uniek. Toch gaan wij voor het voeren van de administratie uit van een aantal gemeenschappelijke zaken en houden bij het vaststellen van ons tarief rekening met de "grootte" van uw administratie.

Wanneer u gebruik maakt van onze aanbieding dan rekenen wij een all-in vanaf-prijs van

Euro 1.000,- per jaar

.
Bij deze prijsstelling, zo is onze ervaring, komen de meeste eenmansbedrijven, ZZP'ers en kleinere VOF's niet voor verdere administratiekosten te staan. Wij factureren dit in 4 termijnen.

Eventuele loonadministratie wordt apart in rekening gebracht en is o.a. afhankelijk van het aantal werknemers die bij u in dienst zijn. Genoemde prijzen zijn allen exclusief de wettelijke BTW.

Bovendien hebben we voor de echte starters een aparte aanbieding die wij graag in een persoonlijk gesprek aan u uitleggen. Deze aanbieding geldt voor het eerste jaar van de nieuwe onderneming en zal volledig op maat worden aangeboden.

Bent u een echte starter? Neem contact met ons op om te horen wat wij u kunnen bieden.

Aanbieding

Wanneer u besluit om uw boekhouding door Kemper Administratie te laten verzorgen dan brengen wij de eerste maand geen kosten bij u in rekening!
Dus 12 maanden uw boehouding up-to-date en daarvoor maar 11 maanden betalen!

Onze normale jaarprijs voor een standaard administratie is Euro 1.000,-. Hiervan uitgaande betaalt u slechts:
11/12 x Euro 1.000,- = Euro 916,67 per jaar = Euro 76,39 per maand.

Bovendien bieden wij u de mogelijkheid om een gratis vermelding, inclusief eigen webadres, te krijgen op http://www.onzezaak.info. Vooral voor de startende ondernemer, die de kosten van een eigen website nog wat duur vindt, is "Onzezaak.info" een goede oplossing.

Deze aktie geldt alleen wanneer u vooraf het gehele jaarbedrag binnen 15 dagen na factuurdatum aan ons voldoet.

Wat krijgt u daarvoor?

Kemper Administratie voert voor u de complete boekhouding, inclusief debiteuren- en crediteurenadministratie, verzorgt de periodieke aangifte Omzetbelasting en doet voor u en uw eventuele partner de jaarlijkse aangifte Inkomstenbelasting. Tevens ontvangt u jaarlijks een rapport waarin het financiele reilen en zeilen van uw onderneming uitgebreid wordt beschreven. Een vergelijking van de cijfers ten opzichte van het vorig boekjaar is daarbij standaard.

Deze werkzaamheden doen wij op een persoonlijke basis, wij communiceren van mens tot mens, u brengt tijdig uw gegevens, wij zorgen dat alles weer netjes verwerkt bij u terugkomt.
U krijgt periodieke overzichten in heldere begrijpelijke taal en ja, misschien komen we ook weleens een kop koffie bij u drinken.

Kemper Administratie - Zwaluwtong 126 - 1141KS Monnickendam - Telefoon: (+31)6 26772453 - E-Mail: kemperadministratie@xs4all.nl