Vraag en Antwoord.

/

HOE MOET IK MIJN GEGEVENS AAN LEVEREN?

Wanneer u besluit dat Kemper Administratie uw administratie mag verwerken dan ontvangt u van ons een map met verschillende vakken. Ieder vak vult u met de documenten die u ons dient aan te leveren. Denk hierbij aan overzichten van door u verzonden facturen, ontvangen nota's, bankafschriften, kasstukken. Een schriftelijke uitleg is in de map bijgesloten.

Wij verwerken de gegevens die u ons aanlevert en na afloop van de boekingen ontvangt u alle gegevens weer retour. Bovendien ontvangt u de stand van zaken van uw onderneming zoals een overzicht van de kosten en baten en een balans. Wanneer wij vinden dat u nog nadere informatie nodig heeft, zullen wij niet schromen een en ander met u door te nemen.

WANNEER MOET IK MIJN GEGEVENS AAN LEVEREN?

Gedurende het boekjaar, dat meestal loopt van 1 januari t/m 31 december, moet er periodiek aangifte Omzetbelasting/BTW worden gedaan. Het aanleveren van uw gegevens laten we afhangen of u per maand, kwartaal of zelfs slechts eennmaal per jaar deze aangifte moet doen. Wij spreken de aanleveringsdata persoonlijk met u door.

WAT ZIJN DE OPENINGSTIJDEN VAN KEMPER ADMINISTRATIE?

Wij zijn geen 9 tot 5-bedrijf. Natuurlijk zijn we op de normale kantooruren bereikbaar, maar komt het u beter uit dat wij bijvoorbeeld in de avonduren, of op zaterdagochtend, eens persoonlijk van gedachten wisselen dan is dat natuurlijk gewoon mogelijk. Mochten wij eens niet bereikbaar zijn dan brengen wij onze klanten hier ruimschoots van te voren op de hoogte.

HEEFT U ANDERE VRAGEN?

Schroom dan niet en bel ons of stuur ons een berichtje via de mail.

Kemper Administratie - Zwaluwtong 126 - 1141KS Monnickendam - Telefoon: (+31)6 26772453 - E-Mail: kemperadministratie@xs4all.nl